12.2.13

DIY - Signature Board

由於我同呀 s 都覺得簽名布好肉酸,所以我地一心諗住用 pre-wedding 既相做簽名牌。(其實 s 係話唔須要 Signature Board 既,不過一來我希望有塊 Board可以留念,二來賓客簽名時 Reception 容易 d 搵名。)我地都有考慮過去 e-print print 一張 A2 size 既 Signature Board,但係由於太大唔方便收藏既關係,我地就決定自己整幾張 A3 size 既簽名板啦。

個 idea 係來自Jessica C 既 Blog,如下:(source: http://blog.yahoo.com/_2HXIFDIK657QRHBGHEWGIQ3GBU/articles/635596)


其實都比較簡單,只不過買個紙相框,再貼幅相上去就搞掂。由於親友眾多就做左六塊,好彩都夠用,用左 5 塊就夠晒啦。

宜家佢就係咁貼左係幅牆度啦!

k



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...