29.9.11

MUA - 家姐的MUA篇

適逢家姐剛剛結完婚(又),又想借個機會在此講講家姐的MUA。

家姐未嫁前我聽佢講佢個MUA真係好平好平。你知不嬲平野冇好嘛,我真係有點擔心。到家姐出嫁那天,晨早溜溜她已經到了!!而且還帶多了兩個partner / 助手來,真的好勁! 其實我家姐只得四個姊妹 (計埋我家姐亞媽都只係六人),但聽家姐說她擔心時間不夠,真的好細心呀!!結果最後所有姊妹一早化好晒妝set好晒頭坐定定等埋家姐出來著褂。

到家姐出來時,ok喎!!真的不錯!!!(由於我驚俾人打,實在不太方便放家姐的相出來。大家可以去化妝姐姐的official site 自己猜猜邊個係我家姐) 兩小時內已經搞掂,真係算快手。而且化了出來真係同平時見的家姐感覺很不同,真係靚左好多。最後她仲有時間幫我媽媽畫個快眉及粉底,唔好講笑,真係好快手。化好之後化妝姐姐便於一眾parter / 助手快閃回家休息。是晚再續。
KaghcXVt4fCb_q7DcHT_Vw 偷來的sample相,希望主角不要介意。不過真係好功力,而且唔會覺得d粉厚死人。

MUA姐姐下午四時多已酒樓(我好喜歡守時的人呀~又加分)。由於席前家姐要出去與來賓合照,而晚上亦少了一位MUA幫忙(晚上只得姐姐及一位partner來),時間真的好趕。而她們除需要為所有姊姐補妝,新娘轉妝外,另外再要幫我啦、我媽、家姐的奶奶、家姐老公的家姐及家姐老公細佬的女友一共十人化妝。真係勁趕囉!由四時到席前,我們又要走來走去安排人手及細節(可看我上一篇有關家姐出嫁的blog)喎。

由於補妝需時較短。化妝姐姐sam(叫名好了)及partner christy 一來到就捉住所有姊妹及家姐。christy就好快手咁幫所有姊妹補好妝(她們仲有時間剩幾條友自己出左去周圍影相),而家姐亦好快轉了妝及頭。要讚一讚就是我真的覺得家姐成晚的頭好靚(由席前、進場、敬酒及送客共四個造型),同佢個妝好襯。而且sam帶來的頭花亦和妝同件衫好襯,證明真係好俾心機落去做。

成個化妝過程sam同christy都有講有笑,而家仲好好傾。你知啦,如果在好日子請個乜都唔講又黑晒口面既黎,真係唔多老黎。而且我覺得sam的笑容好靚呀,見到佢笑都覺得好開心(最鐘意同靚女傾計)。仲有真係要同christy講聲sorry,佢一開始化妝我就係咁催佢,其實她不是慢,只是因為我真的好趕好趕,不過出來之後個個都話好,真係要多謝佢。

到左入席前家姐又要趕返入去轉婚紗進場。入去不用十五分鐘已搞掂,超快囉。搞到家姐仲係咁催問入得場未。而席間需要轉妝時間,sam亦好細心咁走過來同我夾時間,同我講幾時要趕返家姐入場及轉每個妝及換衫需時幾耐。真的好有交帶。

有機會閒聊之下原來發覺sam之前為左成為MUA而專登遠征台灣找一個好出名的老師學化妝。真的好有guts~!! 雖知呢d野真係好危險,萬一係騙案就真係咩都冇晒,不過好彩遇到的是好人。學成後sam便一直替人partime 化妝一直自己一至五返工,聽落都覺辛苦。其實MUA真的好辛苦,又沒有weekend假,一出job就用左成日。連她自己都形容“星期一好似死左咁”而且有時好多job都要推掉。最後sam 得到愛人的支持,終於踏出成為MUA的第一步。

她形容成為MUA後,人!工!絕!對!係!有!減!冇!加!!不過作為MUA的她,認為如果能夠遇到好的客人,除了可以傾得埋外,大家仲可以分享籌備婚禮的過程,share一下當中的喜悅。她亦覺得自己成為了MUA後,人亦開心了很多。雖知在現今社會上,好多人都唔係做緊自己真係想做的工作。如果找到,真係要go for it!! 這個的真的好認同她,就好似我當年放下工作到澳洲working holiday 一樣。有d野once in a life time,係一定要做的!

上文並不是賣廣告。因我真的好欣賞家姐的MUA,不論是技術及性格,真係好有heart去工作。(我都好想book她....不過我已book了另一位。T_T)


以下是家姐MUA的小小資料。

Samatha Tam @ WaSa Bridal Make Up
Official Site: http://www.wasamakeup.com
Facebook Site: http://www.facebook.com/WaSaMakeUp
Yahoo Blog: http://blog.yahoo.com/WaSaMakeUp

s

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...