20.9.11

MC vs MUA vs Bridemates vs Wedding Planner

適逢家姐剛剛結完婚,實在有感而發不得不寫一篇。

開頭家姐沒有assign我做姊妹,仲諗住hea爆齋食。之後家姐話俾左個MC位我做,OK,冇問題,她說我是副MC,會有個主MC帶住我。之後發現原來主MC是第一次做MC……,唔緊要,照夾稿。同那位MC夾過幾次稿都覺得OK的。點知,結婚當日先知,原來MC係好多野做的。

因為家姐只得四個姊妹,而家姐一要換衫轉頭,四位姊妹就會堆晒去家姐度幫佢。雖則新娘當晚是女主角固之然重要,但結果當晚就變左冇人坐reception(結果仲要勞煩k都幫手坐reception),冇人幫手收禮,冇人幫手拆木台等等,成個flow都好亂。結果就變左咩都搵個MC搞啦,包括call律師啦、同會場夾車位啦、幫手收禮等等。由於我的身份是新娘親人+門口reception坐木台+MC,開席前原來做亞妹既要被拉去同親友social,又要同親友影相。結果開席前都唔夠時間同主MC夾稿。不過好彩主MC都OK,成個flow都算順順利利。

在此我有感而發覺得婚禮有個角色係好緊要的,就係wedding planner啦。不是說要出去俾錢請一個wedding planner。請得起固之然係好,請起唔就需要安排一個最orangise 既兄弟 / 姊妹 (最好係姊妹,因為方便入新娘房捉人) 控制成個場面,叫每一個姊妹要緊守自己的崗位,不然成個婚禮就會好亂。

celebrity-wedding-photos-16相信大家得都只係想開心完成婚禮,只求凡事順利

wedding planner 除左開席前安排場地佈置 (我家姐個reception就係變左冇人佈置同冇左個candy bar) 同安排酌茶影相時間 (吩咐MC開咪叫人) 外,席間仲要同MC / MUA 夾好每一新娘出場入場位。包括成長片段 / march in / 早拍晚播 / 敬酒 / 補拍同送客。因為每一個session新娘都可能要回新娘房轉妝或換衫,所以要同MUA夾好每次入場前的轉妝酌時間。而某些位也需要MC上台搞搞氣氛,成個flow如果唔organise好,可能連個MC都唔知應該講乜好。

各位如果整rundown既時候,除左朝早既rundown緊要之外,晚宴中既rundown都不可缺少。最好可以將MC同MUA既rundown都夾埋落去,仲要夾埋新娘出入時間,等所有有份的員工知道成個大flow係點,就算有變都方便同其他parties夾時間。另外就是MC最好不要搵直屬親友(即兄弟姊妹),因為直屬親友最好用黎坐reception,而安排住reception既親友係絕對唔可以周圍走的!!!! 而做MC係需要同音響、燈光、攝影師、律師同上菜部夾時間,仲要試咪同夾稿,最好就係搵兩個互相認識既朋友,同新朗新娘都夠熟的人。成個大flow就要靠個wedding planner去維持住,中途有乜意外要拆木台delay等突發事件就要識得執生。同埋在席間要捉MC上台捉新娘換衫等等。

s

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...