9.3.11

試婚戒記 - 最後買左.......

由於聽到了各大品牌加價的消息,便與 s 嗱嗱聲去買婚戒。首先我們到了周生生、六福等傳統珠寶店看一看。其實他們鉑金的選擇唔多,18k 白金的款式則較多。Sales 們都話鉑金較軟很難做戒子!!!

與 s 一直想搵簡單、舒服及精緻的款式,周生生、六福等珠寶店款式則比較花巧。早前都有望過下 PN、Just Gold......,不過當日都係走返去 Cartier,想再試一次 Ballerine 系列。緣於上一次沒有一試正確大細的婚戒,這次好認真咁度好過 Size 後,便等店員安排。五分鐘後,店員告知全香港店舖也沒有我們的 size,香港亦暫時唔會再入此款式。如有需要可向總行訂購,須時三個月及收取額外既費用。係咁既情況之下唯有放棄。因為帶上大小唔合適既婚戒,總係好突兀,完全睇唔出岩唔岩自己。

接著便走到上次招呼欣勤既 VCA (詳情)。由於看不見店員 n,便由在大堂當值的女店員招呼。我們交低 mark 了 model 及 size 的 booklet後,女店員入倉取婚戒時。s 問會唔會唔係太好,因為上次店員 n 的服務這麼好。日頭真係唔好講人,店員 n 突然之間走左出黎,仲帶著婚戒出黎俾我地試。真係嚇鬼,失驚無神閃左出黎。有過上次既經驗,我同 s 好快便選定了 Toujours 2.5mm 為我們的婚戒。普通圓型方邊既設計,表面只有唔顯眼既 signature。最緊要帶上手指貼手舒適,係一生人以黎帶過最舒適既戒子!!!(我都唔帶戒子既)

在等候付款的時候,店員 n 說介紹一下 VCA 既 dresses watch 俾我地認識。店員 n 拿了Monsieur Arpels Alarm GMT watch 出來示範,這隻錶特別之處在於他的鬧鍾公能是模仿錘仔鬧鍾的設計。除了有宏亮的撞擊聲外,還會震動。真係幾別緻,零售價廿多萬。其實店員 n 手上也帶著一樣的手錶,只不過多了一圈碎鑽。究竟佢一個月幾多花紅既啦?
P.S. 由於未訂酒席既關係,所以仲未知刻咩日期。店員 n 我地係會再返黎揾你既。

k

2 則留言:

  1. 你好, 本人都對VCA既婚戒幾有興趣, 請問買左幾錢?

    回覆刪除
  2. 我地買左冇石既約六千幾蚊each, 不過我地買完之後好似加左價。

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...