14.2.11

試婚戒記 (from k)

冇辦法,由於S 比較懶既關係(定係我太心急呢?)。我已經睇左D Wedding Band。由於我有老爹一貫優良既傳統,貫徹一買就買到最好既精神。我發揮我既Google王本色,發現港女首選:一、Tiffany,二、Cartier,三、VCA。所以就 Search 晒呢三個 Band。Tiffany 太少女feel 所以冇去睇,VCA D 款都 ok wor,不過S 手指又短又肥好難搞,最正就係 Cartier,不過個Sales 就Chok 聲加超假加懶 friend,我太cool 頂唔梗。最後試兩試閃左,睇中左 Cartier Ballerine PT Ring w/1 Diamond and Cartier Ballerine PT 950。不過我記得Cartier 有員工價,有冇人係 Cartier 員工呀喂?


















k

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...